štvrtok, marca 27, 2008

Nájdete nás aj na výstave Conneco

Naša stavebná firma HIPS bude na výstave Conneco o pár dní prezentovať aj fotografie zo stavby nášho domčeka. Príďte sa pozrieť. Pri tej príležitosti nám zhotovili aj peknú vizualizáciu, ale zverejníme ju na tomto blogu až po výstave.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ak by ste sa mohli so mnou spojit, rad by som si pozrel vas dom. Ak samozrejme suhlasite. Rozhodujem sa pre HIPS, ktorych som nasiel na Conecu.
Dakujem

lobusko@hotmail.com

Lubo povedal(a)...

Jasne, spojim sa s vami emailom a dohodneme sa.

Anonymný povedal(a)...

Dobry den. Vlastne by som sa chcel spytat na to iste ako pan predo mnou. Tiez sa rozhodujem pre HIPS a rad by som to videl na vlastne oci. Ak by Vam to nevadilo prosim napiste mi.
t_cmorik@azet.sk

Zverejnenie komentára